Saturday, 8 October 2016

2016

UPSR is over.. Dah tak ada kerja rumah yang bertimbun dalam beg. Best mmg best, tapi.. Lydia suka buat kerja matematik yang cikgu Norhayati Rashid bagi.. Kalau time sebelum UPSR, punyalah sume orang merungut kerja banyak sangat.. Tapi, bila dah tak ada kerja.. nak ada kerja plak.. Haha.. Lydia la tuh. Itulah murid.
Time UPSR tu, soalannya tak ada susah sangat.. Cuma, biasalah.. takkan soalannya senang sangat kan? Ada lah jugak soalan soalan KBAT.. Alhamdulillah, Lydia dapat jawab. Just believe in yourself, Lydia..
Inshaallah! 6A UPSR..
Time percubaan UPSR yang pertama, Lydia dapat 5A1B.. Tapi, percubaan yang kedua, Lydia dapat 6A!! Bukan nak berlagak, okay.. Apapun sekarang ni, kena tawakkal.. Banyakkan doa..

PSRA pun dah habis.. Lydia dah buat yang terbaik dalam PSRA.. Tinggal berharap pada yang satu. PSRA.. Lydia target pelajaran selain 'jawi,imlak,khat', Lydia dapat 90% dan ke atas.. Amiin..... Kalau pra percubaan dengan percubaan PSRA Lydia dapat Jaid Jidan, tak mustahil Lydia dapat Mumtaz dalam PSRA yang sebenar..
Sebelum ni, Wadihah pernah dapat Mumtaz.. Time tu peperuksaan Pra Percubaan PSRA.. Dalam percubaan sebenar, dia dapat Jaid Jidan cam Lydia.  Sekurang-kurangnya, dia dah pernah dapat Mumtaz.. :'( Hmmm..... Tak per la.. Lagipun, waktu peperiksaan PSRA Lydia dapat jawab soalan dia..
Inshaallah.. Mumtaz dunia akhirat!

Btw.. Thanks for my beloved teacher and also my friend..

Pjam celik pejam celik je, dah tinggal berapa minggu je lagi untuk kita semua berpisah.. huh.. nasib ada grup wasap.
Ntah bila lagi boleh bertemu.. (ayat tak leh bla..:-( :-P )

It's enough for now.. I want to sleep.. Nite.

8 August 2016
I'll miss you SKSKI.!!!

3 comments:

  1. Aq doakan kau dapat 6a and MUMTAZ psra.. Btw doakan aq gak tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pown doakan ko dapat keputusan 6A dalam UPSR dan mumtaz psra

      Delete
  2. Aq doakan kau dapat 6a and MUMTAZ psra.. Btw doakan aq gak tau

    ReplyDelete